tisdag 18 oktober 2011

Day 04- Future plans/dreams


Hum... Verkligen svåraste ämnet. Sen är ju också mina plans/dreams rättså olika varandra.
Future plans - Efter studenten funderar jag starkt på att åka iväg som au pair i Frankrike ett halvår ungefär, känns dock asläskigt att bara lämna allt här hemma i sex månader. Men ja, vad gör man inte för att lära sig flytande franska? Efter kanske jag ska jobba lite och såsmåningom börja plugga, antagligen på Lunds Universitet. Längre än så har jag inte kommit :'D

Au pair i Montpellier kanske?
Dreams - Typ att när jag pluggat färdigt till översättare bosätta mig antingen i London eller någonstans i Frankrike och jobba halvtid som översättare och halvtid ha ett eget litet supermysigt café med cupcakes och macarons och annat gottigt, helt hembakat.

Har ni några specifika drömmar, planer eller mål?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar