söndag 25 april 2010

Crazy Lixx i Malmö!

fint
Ed, Danny och Andy från Crazy Lixx. Eller ja, Ed är typ bara deras kompis ^^
joanna
Joannasnyggo i Malmö
jajjemensan
Danny och Andy :)

Fick även min skiva signad, wihow :D Och Andy kände igen oss från att vi anmält oss på evenemanget på facebook ^^ Och Danny typ "Men jag vill minnas att jag signat åt en gång tidigare, du går på Spyken va?" Hihihihi och när de signat bookleten kunde jag knappt få tillbaka den i skivan för att jag skakade av nervositet xD Men de är så himla roliga och jag & Joanna var de enda under 18 och de enda som inte kände bandet... lite väl fan-girl'ish.

Har inga bilder från klassfesten som var på kvällen, men det var helt sjukt roligt och jag är så himla glad att jag har en så fin klass och jag älskar den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar