måndag 25 februari 2013

En helgsammanfattning

Salut! Här är en liten sammanfattning på vad jag har gjort i helgen:
I fredags träffade jag Loreta och Marcia från min klass vid St Michel, först åt vi middag och sen gick vi till en bar, mucho trevligt.
Marcia et moi!
I lördags skulle jag gått ut med Vicky men det blev en slappedag istället, mycket beroende på att det slasksnöade (och gör fortfarande).

Men i söndags bestämdes det ganska spontant att vi skulle till en sportbar och se matchen PSG-Marseille!
Slutade ju hur bra som helst med att Beckham fick spela lite och Zlatan petade in ett mål.
Vi var jättenära Moulin Rouge så på hemvägen gick vi förbi för att jag skulle få ta lite turistfoton.
Och idag har jag bara varit i skolan. Blir så sjuuukt opepp av detta vädret :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar