tisdag 15 juni 2010

Sommarlistan

Jaoja, fick tipset från blogg.se's startsida att göra SweetKaylees sommarlista, så här har ni:
1. Ditt favoritställe på sommaren?
- Någon varm strand, gärna utomlands, med trevliga personer och en glass i handen!

2. Hur spenderar du hellst den perfekta sommardagen?- Vart vet jag inte, men den ska innehålla mycket sol, mycket glass, mycket bad och fina människor!

3. Vad lägger du hellst på grillen?- Banan med choklad - nästan enda gången jag äter frukt.

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?- Först Peace & Love med Joanna och Vicky, sen tre veckor i USA med familjen och tillslut shopping och Sonisphere med Joanna i Stockholm :)

5. Dina bästa sommarfärger?- Turkost... och blått.

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
Midsommarfirandet, verkligen.

7. Bästa sommarminnet från barndomen?- Oj... Jag har liksom inget dåligt sommarminne men det jag mest kommer ihåg att jag gjort på sommaren är väl åkt utomlands och firat midsommar i Blekinge.

8. Havet, sjön eller poolen?- Havet. Fast då ska det gärna vara klippstränder, hatar all sand som fastnar överallt.

9. Vad väljer du i glassbaren?
Choklad, cocos och pistage.

10. Vart går din drömsemester?Kroatien är ett fantastiskt fint land, men resan vi ska göra i sommar - New York, San Fransisco, Las Vegas och Los Angeles - är verkligen en drömsemester.

i wants
Bilden är från Kroatien förra året, och åh vad jag vill ha varma sommarkvällar igen med fina solnedgångar ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar